UpDate
Aanmelden Game Awards
InleidingDe Game Awards kunnen worden behaald door je in te schrijven voor een toernooi dat/wedstrijd die wij als ODX.comFC één keer per jaar gaan organiseren. Hier kun je je aanmelden voor de ODX.comFC Game Awards. Als je wil weten wat er van je wordt verwacht. Schroom niet om het te vragen.GamesVoor deze games kun je je opgeven.- Guitar Hero: ???? (Beste Guitar Hero Gitarist van het Jaar) (komen we nog op terug)
- Halo Wars (Beste RTS-gamer van het Jaar)
- Fighting Game (Beste Fighter van het Jaar)
- Forza Motorsport ?? (Beste Coureur van het Jaar)
- Call of Duty Black Ops (Beste Call of Duty Black Opd gamers van het Jaar)
- Call of Duty MW3 (Beste Call of Duty MW3 gamers van het Jaar)
- Battlefield 3 (Beste Battlefield 3 gamers van het jaar)
- Halo 3 (Beste Halo 3 gamers van het Jaar)
- Gears of War 3 (Beste Gears of War 2 gamers van het Jaar)
- Fifa 2012 (Beste Footie gamer van het Jaar)Game ModesHier staat beschreven hoe de des betreffende games gespeeld gaan worden.Beste Guitar Hero Gitarist van het Jaar:Xbox Live > 1 vs 1 Guitar Battle
Beste RTS-gamer van het JaarSpeel gewoon 1 vs 1 online. Hierin wordt één potje gespeeld.
Beste Fighter van het JaarSpeel 1 vs 1 online. Hierbij komt een Best of Three. Alle keuzes zijn hierin vrij (characters etc.)
Beste Coureur van het JaarÉén beslissende race. Tussen alle deelnemers! Extra spanning dus!
Beste Battlefield3 gamer van het JaarSpeel gewoon Team Deathmatch. Doe een best of three. Één gekozen door het ene team, de tweede door het andere team. De derde (als nodig) beslissende map wordt gekozen voor die ronde door mij.
Beste Call of Duty Black Ops gamer van het JaarSpeel gewoon Team Deathmatch. Doe een best of three. Één gekozen door het ene team, de tweede door het andere team. De derde (als nodig) beslissende map wordt gekozen voor die ronde door mij.
Beste Call of Duty MW3 gamer van het JaarSpeel gewoon Team Deathmatch. Doe een best of three. Één gekozen door het ene team, de tweede door het andere team. De derde (als nodig) beslissende map wordt gekozen voor die ronde door mij.
Beste Halo 3 gamer van het JaarEen Social Slayer, Best of Three. Één gekozen door het ene team, de tweede door het andere team. De derde (als nodig) beslissende map wordt gekozen voor die ronde door mij.
Beste Gears of War 3 gamer van het JaarEen Team DeathMatch, Best of Three. Één gekozen door het ene team, de tweede door het andere team. De derde (als nodig) beslissende map wordt gekozen voor die ronde door mij.
Beste Footie gamer van het JaarLET OP: Ik ga uit van Nederlandse taal: Ga naar Xbox Live > Speel Online Tegen een Vriend > en invite dan de persoon waar je tegen moet spelen.
Aanmelden:Door dit lijstje intevullen kun je je opgeven! Voor de 2 player games moeten beide spelers hun lijstje ingeven. Kopieer de game. Zet erachter je Gamertag met welke persoon jij een team vormd. Je mag jezelf voor meerdere games/categorieën opgeven.
[b]Beste Guitar Hero Gitarist van het Jaar[/b]: 'naam'
[b]Beste RTS-gamer van het Jaar[/b]: 'naam'
[b]Beste Fighter van het Jaar[/b]: 'naam'
[b]Beste Coureur van het Jaar[/b]: 'naam'
[b]Beste Call of Duty Black Ops gamer van het Jaar[/b]: 'naam' & (naam)
[b]Beste Call of Duty MW3 gamer van het Jaar[/b]: 'naam' & (naam)
[b]Beste Battlefield 3 gamer van het Jaar[/b]: 'naam' & (naam)
[b]Beste Halo 3 gamer van het Jaar[/b]: 'naam' & (naam)
[b]Beste Gears of War 3 gamer van het Jaar[/b]: 'naam' & (naam)
[b]Beste Footie gamer van het Jaar[/b]: 'naam'
Dus kopieer alleen de games die jij gaat spelen! En post ze in dit topic. Andere posts worden verwijderd. Dus hier alleen aanmeldingen.Inschrijven kan tot 20-04-2012