Online Dutch XBOX.com Forum Community
18 June 2013, 09:19:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
Recent Game news
News: Oproep: Newsposters gezocht
 klik hier

Pages: 1 [2]   Go Down
Print
Author Topic: Wat stemt de gamesindustrie/gamers op 9 juni?  (Read 782 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
M a D SCHuSZ
PMGC Mod
CUL: 4

• Awards Getting Started You are a ontopic master!

• Awards
    « Reply #20 on: 01 June 2010, 19:50:35 »

Eigenlijk zijn we het dus over het hele genomen best eens met elkaar. Wel typisch dat ons vertrouwen in Politici dan toch zo verdeeld is.... Misschien, ligt het aan onze opvoeding en krijgen we het gewoon van huis uit mee. Ik weet het ook niet. Mijn ouders hebben als ondernemers altijd de VVD gestemd en dat zal waarschijnlijk wel altijd zo blijven. Dit voorbeeld heb ik ook altijd gevolgd tot nu.... Eigenlijk zie ik niemand die geschikt is al Premier. Ik dacht nog even aan het charisma van Cohen, maar dat is me toch ook vies tegen gevallen. Balkenende geloof ik wel, Rutte is te jong IMO en nee Wilders vind ik hier ook niet voor geschikt.

Ben eigenlijk al weer flauw van de politiek en het gel*l er om heen.

@Sol, goed verhaal man! Tell it like it is   thumbsup +1rep

En nu maar ff Coffee, dan  Smoking en daarna mar weer beer beer beer

farehamster
    ODXFC Community Member
    CUL: 2

• Awards Getting Started You visited the 2011 ODX LAN Party!

• Awards
    « Reply #21 on: 01 June 2010, 19:54:11 »

blush blush blush blush  rose rose for you and thanks for the vote of confidence  inlove

Dexter010
    Guest
    « Reply #22 on: 01 June 2010, 19:56:16 »

Zou je het in het Nederlands kunnen zetten? Ik snap er niet veel van wink
    farehamster
    ODXFC Community Member

• Awards
    « Reply #23 on: 01 June 2010, 20:00:51 »

Zou je het in het Nederlands kunnen zetten? Ik snap er niet veel van wink

Express voor jou.
     rose rose voor jou en bedankt voor het vertrouwen in mij (of zoiets).

Dexter010
    Guest
    « Reply #24 on: 01 June 2010, 20:04:19 »

Nee, ik bedoel dat M a D het even in het Nederlands neer kan zetten.
    Ik heb niks tegen buitenlanders zolang ze zich maar aanpassen, de Nederlandse en overige bevolking in NL er geen last noch hinder van heeft en ze hier daadwerkelijk komen voor een baan, de taal spreken e.d.
    Die marokanen die je op opsporing verzocht ziet moeten meteen terug gestuurd worden en mogen hier nooit meer komen. Ik vind ook dat de grenzen dicht moeten om dat tuig buiten Nederland te houden.
    Iedereen verdiend natuurlijk zijn/haar kans maar zodra je die kans verpest moet je weg vind ik.

@farehamster:  rose
    farehamster
    ODXFC Community Member

• Awards
    « Reply #25 on: 01 June 2010, 20:13:49 »

Dank je  thumbsup  tongue tongue
    Ik moet zeggen dat van mijn eigen ervaring dat ik heb ook heel veel moeten doen voor ik echt thuis voelt. De NL taal is echt moeilijk-voor mij bedoel ik. Ik wil het wel leren,en schrijven en zo maar ik heb een leer achterstaan.

Ik werk en heb altijd since ik in NL wonen.

Ik spreek altijd NL maar thuis niet en op de chat met jullie ook niet. Jullie weet waarom.

« Last Edit: 01 June 2010, 20:14:27 by farehamster » Logged

Dexter010
    Guest
    « Reply #26 on: 01 June 2010, 20:15:40 »

Nederlands is de moeilijkste taal en heb er geen problemen mee als men het nog niet zo goed spreekt, zolang je je best maar doet en niet je eigen taal praat zoals veel moslims doen. Die praten dan hun eigen taaltje, ook in het bijzijn van mensen die die taal niet spreken wacko
    The Redman FTW
    ODXFC Community Member
    CUL: 3

A F C A

• Awards You are a ontopic master!

• Awards
    « Reply #27 on: 01 June 2010, 20:16:14 »

Dank je  thumbsup  tongue tongue
    Ik moet zeggen dat van mijn eigen ervaring dat ik heb ook heel veel moeten doen voor ik echt thuis voelt. De NL taal is echt moeilijk-voor mij bedoel ik. Ik wil het wel leren,en schrijven en zo maar ik heb een leer achterstaan.

Ik spreek altijd NL maar thuis niet en op de chat met jullie ook niet. Jullie weet waarom.

Prima!  rose

Dit is inzet, wat veel mensen die hier willen komen wonen niet hebben.

A F C A
    Dexter010
    Guest
    « Reply #28 on: 01 June 2010, 20:16:25 »

Dank je  thumbsup  tongue tongue

Een + rep voor zowat je hele post wink
    st801stef
    ODXFC Community Member
    CUL: 5

• Awards You visited the 2012p2 ODX LAN Party! Blob 2 Creative Contest! You visited a ODX BBQ! You are infected by the ODX virus You visited the 2012 ODX LAN Party! On Your Way You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest You wrote  5.000 posts! You wrote 10.000 posts! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #29 on: 01 June 2010, 23:50:50 »

oke, wat maakt al dit soort discussies best interresant? terwijl het er eigenlijk altijd neer komt op hetzelfde, het ligt aan de aanpassing

Een standaard heet standaard een standaard omdat het de stand van je fiets aard.
    Dutch Hayabusa
    Guest
    « Reply #30 on: 02 June 2010, 09:28:39 »

Wow, de eerste keer dat ik zo een lange reply helemaal lees. Sol, wat breng je het weer op zn Rotterdams he!  thumbsup

Ach, ik heb wel een mening en zo, maar nu ff geen zin om die helemaal uit te typen  yawn
    Sol76
    Staff
    CUL: 5

• Awards Hall Of Elites You visited the 2012 ODX LAN Party! You are infected by the ODX virus You've won a give-away / prize contest You are in the 18+ category! You wrote  5.000 posts! You know how to help with games You know how to help against spam You know how to help with hardware You are a ontopic master! Most Valuable Member You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #31 on: 02 June 2010, 10:57:03 »

Het is ook nooit de bedoeling om zo'n lange post te maken. Van het een komt echter altijd het ander. Ik wind me over bepaalde dingen erg op terwijl ik dat in zijn geheel niet wil. Om eerlijk te zijn lucht het schrijven erover mij vreselijk op en na het verzenden van het bericht is de druk ervanaf en kan ik weer terug naar mijn rustige ikkie.
    En inderdaad ..... het taalgebruik is wat Rotterdams en plat. Mijn vrouw spreekt me daar ook vaak over aan maar we kunnen wel om de pot heen draaien en andere , minder directe , manieren gaan zoeken om het te vertellen maar daar wringt de schoen nu juist meestal. Nu zeg ik het wel plat en direct maar er is geen twijfel over hetgeen ik schrijf. Iedereen kan denk ik wel begrijpen wat ik bedoel. Voor sommigen confronterend , voor anderen helder. Ik zou liever zien dat mensen op deze , zij het misschien wat botte , manier helder waren en wat meer lef hadden om "de kinderwagen door de stront te rijden" dan alls te vriend te houden en rond de pot te draaien.

As a finishing touch , God created the DUTCH.

Ik heb er gewoon zoveel schijt aan dat ik stront tekort kom!
    Dexter010
    Guest
    « Reply #32 on: 02 June 2010, 11:01:43 »

het taalgebruik is wat Rotterdams en plat.
    Voor sommigen confronterend , voor anderen helder. Ik zou liever zien dat mensen op deze , zij het misschien wat botte , manier helder waren en wat meer lef hadden om "de kinderwagen door de stront te rijden" dan alles te vriend te houden en rond de pot te draaien.

Wat een uitspraken!
    Kijk hier hou ik nou van als mede-Rotterdammer.
    Als wij iets zeggen, doen wij het ook.
    Wij hebben geen grootste praat maar hebben het van onze daden.

inlove Rotterdam thumbsup

en een + rep natuurlijk voor Sol
    Pages: 1 [2]   Go Up
    Print

Jump to:  

Back To Top
    MySQL PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2013, Simple Machines XHTML 1.0 CSS