|
madd4
|
 |
« on: 02 June 2010, 07:22:45 » |
|
Het komt vaker voor dat webwinkels te vroeg informatie op hun website zetten over producten die nog niet gereleased zijn. Zo lekte gamestop laatst de mogelijke prijs van playstation Move en wist Amazon al eens de PS3 slim te vroeg aan te kondigen.Dat een Nederlandse website zo'n stunt weet uit te halen gebeurt bijna nooit, maar gisteren wist de website bol.com meer informatie over de prijs en releasedatum over Natal op hun website te zetten. Volgens het bedrijf zal Natal voor een prijs van €79,99 over de toonbank gaan, de prijs was echter alweer snel verdwenen van de site en bol.com melde via twitter dat dit niets meer was dan een misverstand. Project Natal stond onjuist vermeld op onze site, reserveren kan maar prijs en releasedatum worden later pas bekend, excuses voor verwarring. Naast de prijs gebruikte bol.com ook de warschijnlijk nieuwe naam voor Natal wat waarschijnlijk "Wave" zal worden. Verder werd er nog een mogeijke releasedatum genoemd namelijk; 26 Oktober. Of bol.com deze informatie van Microsoft heeft gehad is niet bekend, we hopen in ieder geval dat het niet alleen een schreeuw om aandacht is. Op de website is het bericht al verwijderd maar bij google staat de link er nog steeds tussen. BRON: gamersnet.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Super NL Monkey
ODXFC Community Member
CUL: 1
|
 |
« Reply #1 on: 02 June 2010, 07:37:23 » |
|
Redelijk goedkoop, voor guitar hero betaal je ook zo'n prijs je krijgt daar wel een spel bij. Hopelijk krijg je ook iets extra's bij, bv mini games die we al gezien hebben bij de E3 2009
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Redman FTW
ODXFC Community Member
CUL: 3
A F C A
|
 |
« Reply #2 on: 02 June 2010, 07:47:43 » |
|
http://twitter.com/bol_com_actiesProject Natal stond onjuist vermeld op onze site, reserveren kan maar prijs en releasedatum worden later pas bekend, excuses voor verwarring 2:02 AM May 31st via HootSuite
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M a D SCHuSZ
PMGC Mod
CUL: 4
|
 |
« Reply #3 on: 02 June 2010, 07:49:23 » |
|
Mooie stunt, maar bij Amazon werd hij toch ook aangeboden voor 79,95e of ( in ponden weet ik niet meer zeker).  Hoop inderdaad wel dat er een game bij zit. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dexter010
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 02 June 2010, 08:22:15 » |
|
Dan is het goedkoper dan ik dacht. Ik had minimaal 200/300 euro in gedachte 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madd4
|
 |
« Reply #5 on: 02 June 2010, 09:18:37 » |
|
dat staat ook al in mijn post hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutch Hayabusa
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 02 June 2010, 09:19:51 » |
|
maar uiteindelijk blijven het maar 2 camera's met fijne software erachter... dus veel meer geld is t toch ook niet waard?
Al moet ik zeggen, alle GH dingen zijn ook zwaar overpriced! Heb elk instrument al es uit elkaar gehaald en het stelt nou niet echt veel voor wat erin zit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tha Real Cuber
|
 |
« Reply #7 on: 02 June 2010, 09:42:54 » |
|
Prijs die ik verwachte, dus dat zit wel goei!
Denk dat de genoemde release date ook wel eens in order kan zijn. Klinkt gewoon goei "Oktober 2010" tevens de periode voor de herfstupdate...
Ik zeg, doen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GameDaddy73
|
 |
« Reply #8 on: 02 June 2010, 19:11:52 » |
|
Ik misschien DOEN eerst de spellen afwachten, zit niet echt te wachten op die WII spelletjes. Dus ik hoop dat er ook "echte"games komen....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richvd
|
 |
« Reply #9 on: 02 June 2010, 19:31:29 » |
|
Prijs die ik verwachte, dus dat zit wel goei!
Denk dat de genoemde release date ook wel eens in order kan zijn. Klinkt gewoon goei "Oktober 2010" tevens de periode voor de herfstupdate...
Ik zeg, doen!
Zo'n directeur van Microsoft van Saudi-Arabië had al gezegd dat Natal in oktober zou komen, dus dat kan wel kloppen.
|
|
|
|
|
|
Nachtbraker van het Jaar 2009Nachtbraker 2009-2010
|
|
|
M a D SCHuSZ
PMGC Mod
|
 |
« Reply #10 on: 02 June 2010, 20:15:55 » |
|
Ik misschien DOEN eerst de spellen afwachten, zit niet echt te wachten op die WII spelletjes. Dus ik hoop dat er ook "echte"games komen....
Er zal toch wel minimaal 1 vette shooter bij de laucnh aanwezig zijn, toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GameDaddy73
|
 |
« Reply #11 on: 02 June 2010, 20:33:46 » |
|
Ik hoop het maar ben er bang voor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SparK G I
ODXFC Community Member
The GameWay Staff
|
 |
« Reply #12 on: 02 June 2010, 21:18:40 » |
|
Dan is het goedkoper dan ik dacht. Ik had minimaal 200/300 euro in gedachte  Dat zouu wel heeeel slecht zijn, dan betaal je meer voor die camera dan voor een gloednieuwe Xbox! LOL
|
|
|
|
|
|
 KB 24 Black Mamba
|
|
|
|
st801stef
|
 |
« Reply #13 on: 02 June 2010, 22:47:42 » |
|
maar er zullen altijd mensen gek genoeg blijven om hert te kopen
|
|
|
|
|
|
Een standaard heet standaard een standaard omdat het de stand van je fiets aard.
|
|
|
|
|
|
Tha Real Cuber
|
 |
« Reply #15 on: 03 June 2010, 09:09:17 » |
|
Tenzij het bambi is... Ik wil hem vooral hebben voor het controllerloos bladeren door mijn dashboard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|