Online Dutch XBOX.com Forum Community
Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Hulu naar de Xbox 360?  (Read 292 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
GameDaddy73
PMGC
CUL: 5

• Awards You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest Getting Started You are a ontopic master! You wrote  5.000 posts! You created  500 topics You created 1.000 topics You were there at the beginning!!

• Awards
    « on: 02 June 2010, 19:35:08 »

Volgens de website Gearlive wordt Hulu-integratie voor de Xbox 360 op de aankomende E3 beurs onthuld, Gearlive zou een afbeelding hebben gezien van Hulu in de dashboard van Xbox Live.

Net als bij ons Zune zou je in plaats van films allemaal tv series/shows op demand kunnen worden afgespeeld. Om van deze service gebruik te maken, zullen Xbox 360-eigenaren een apart abonnement moeten afsluiten. Of de series ook met losse MS points zijn te bestellen is niet duidelijk.

Alles leuk en aardig, het lijkt onwaarschijnlijk dat Hulu ook naar Nederland komt vanwege de rechten, op dit moment zou alleen de distributierechten gelden voor consumenten uit de Verenigde Staten. Voorlopig zal de Nederlandse Xbox 360-bezitter het dus met de Europese Zune-videoservice moeten doen.

Of het verhaal waar is weten we al snel, de E3 begint over een kleine twee weekjes.

Bron: Gearlive
    Magic Mart
    ODXFC Community Member
    CUL: 4

Original ODX.comFC

• Awards You know how to help with hardware You know how to help against spam Network Pro Most Valuable Member You know how to help with games You are a ontopic master! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!! Hall Of Elites

• Awards
    « Reply #1 on: 02 June 2010, 19:52:38 »

Ik hoop dat ze eens een Dutch Subtitle applicatie bouwen in Zune op Xbox 360, op die manier kan mijn vriendin ook een film meekijken via de stream mogelijkheden, zo ingewikkeld moet dat voor een groot bedrijf als Microsoft toch niet zijn...

Greetz

Founding Member of the Online Dutch Xbox.com Forum Community
    ODX.comFC
    GameDaddy73
    PMGC

• Awards You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest Getting Started You are a ontopic master! You wrote  5.000 posts! You created  500 topics You created 1.000 topics You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #2 on: 02 June 2010, 19:57:30 »

Ik hoop dat ze eens een Dutch Subtitle applicatie bouwen in Zune op Xbox 360, op die manier kan mijn vriendin ook een film meekijken via de stream mogelijkheden, zo ingewikkeld moet dat voor een groot bedrijf als Microsoft toch niet zijn...

Greetz
    thumbsup Helemaal mee eens!!  Harry Potter had er 1 maar das helaas ook de enige  sad
    M a D SCHuSZ
    PMGC Mod

• Awards Getting Started You are a ontopic master!

• Awards
    « Reply #3 on: 02 June 2010, 20:14:20 »

Greetz

Ken dat probleem, is bij mij thuis ook zo. Daarom wil de vrouw ook niets kijken via Zune. Misschien een cursus engels? wink

W ST SERUM NL W
    ODXFC Community Member
    CUL: 1

Awards
    « Reply #4 on: 02 June 2010, 20:40:31 »

Het niveau engels van gamers is hoog tongue
    Weet niet waarom, maar denk toch omdat in online games vaak engels wordt gepraat thumbsup

st801stef
    ODXFC Community Member

• Awards You visited the 2012p2 ODX LAN Party! Blob 2 Creative Contest! You visited a ODX BBQ! On Your Way You visited the 2012 ODX LAN Party! You are infected by the ODX virus You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest You wrote  5.000 posts! You wrote 10.000 posts! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #5 on: 02 June 2010, 22:49:43 »

mensen zijn te lui om het te vertalen denk ik eigenlijk gewoon

Een standaard heet standaard een standaard omdat het de stand van je fiets aard.
    Thomassiej NL
    ODXFC Community Member
    CUL: 3

Ik heb een zachte G, maar ook een harde L

• Awards You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #6 on: 03 June 2010, 10:04:05 »

Ik wil film kunnen kijken met mensen uit ''een andere regio''

Tha Real Cuber
    In need of (B)
    Staff
    CUL: 6

SKYRIM JONGUH

• Awards Hall Of Elites You visited the 2012p2 ODX LAN Party! You visited the 2012 ODX LAN Party! You are infected by the ODX virus You visited a ODX BBQ! Making Progress You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest You know how to help against spam You know how to help with hardware Most Valuable Member Network Pro You wrote 10.000 posts! You wrote  5.000 posts! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• WWW Awards
    « Reply #7 on: 03 June 2010, 12:36:18 »

Het niveau engels van gamers is hoog tongue
    Weet niet waarom, maar denk toch omdat in online games vaak engels wordt gepraat thumbsup

Ik kan het wel volgen zonder ondertiteling maar dat wil ik niet als ik op mijn gemak een film wil kijken. Als ik er teveel bij moet gaan nadenken hoeft het voor mij niet meer.
    ThisisRobba
    Special Guest

I love Beer... Whats more to say? :P

• Awards You are in the 18+ category! High Roller! You are infected by the ODX virus You visited the 2012 ODX LAN Party! You've won a give-away / prize contest You visited a ODX BBQ! You wrote  5.000 posts! You are a ontopic master! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #8 on: 04 June 2010, 13:20:04 »

En ondertiteling is ook handig als er lawaai is in je kijk omgeving... soms hoor ik gewoon niet wat ze zeggen en dan kan ik het lui lezen biggrin

beer

Burn rubber not your Soul..

Xbox360 Voice
    It isn't good vs bad... Its Bad vs Evil...
    Ps3: ThisisRobba
    Pages: [1]   Go Up
    Print

Jump to:  

Back To Top
    MySQL PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2013, Simple Machines XHTML 1.0 CSS