Online Dutch XBOX.com Forum Community
19 June 2013, 03:33:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
Recent Game news
News: Oproep: Newsposters gezocht
 klik hier

Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Vaderdag  (Read 481 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
GameDaddy73
PMGC
CUL: 5

• Awards You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest Getting Started You are a ontopic master! You created 1.000 topics You created  500 topics You wrote  5.000 posts! You were there at the beginning!!

• Awards
    « on: 20 June 2010, 10:59:08 »

De beste feestlocatie dit weekend is natuurlijk je eigen huis, je ouderlijk huis, of het ouderlijk huis van je partner. Want – hoe zou je het kunnen vergeten – vandaag is het vaderdag! Als we het hebben over feestdagen dan is de derde zondag in juni toch wel een beetje een ondergeschoven kindje. Eerst in Mei alle aandacht voor Moederdag, en daarna wordt er mondjesmaat doorgegaan met de vaderdag.

Nu is Vaderdag ook eigenlijk een kopie van Moederdag. Het schijnt dat Mevrouw Sonora Smart Dodd de dag rond 1910 introduceerde om haar eigen vader te eren, een veteraan die na de dood van zijn vrouw in zijn eentje zes kinderen opvoedde. In Nederland werd vaderdag in de jaren 60 gemeengoed.

Uit onderzoek van het ministerie voor Jeugd en Gezin naar de rol van de vader in de opvoeding blijkt dat vier op de tien mannen meer tijd aan hun kinderen willen besteden. Ik zeg: maak schaamteloos gebruik van die Vaderdag en claim die quality-time!

Gelukkig zijn er op een hoop plekken leuke activiteiten georganiseerd, waar een geschikt-voor-Vaderdag-label aan hangt. Hieronder vindt je een aantal leuke tips om aanstaande zondag te doen met je kinderen, of met je vader:

• In het Archeon is er iedere zondag een speciale brunch in historische stijl, met vermaak voor de kinderen. Het leuke hiervan is, dat je de rest van de dag gratis toegang hebt tot het park.

• Diergaarde Blijdorp heeft een speciale Vaderdagroute langs alle dierenvaders en hun kinderen. Wist je bijvoorbeeld al dat het zeepaardmannetje de jongen op de wereld zet?

• BBq-en, voor vele vaders een typische mannenaangelegenheid. Hoe kan het dan ook anders dat de Nederlandse Barbecue Kampioenschappen aanstaande zondag plaatsvinden tijdens de Landlevendagen op Landgoed Hoekelum in Bennekom.

• Voor de echte die-hard papa’s is er op de Universiteit Utrecht de ‘Verbeter je VADERdag’ met een speciale cursus om je vaderlijke vaardigheden nog meer te verbeteren.

Blijf je het liefst thuis? Ga lekker gamen maar laat je vader/zoon ook eens een keer winnen.

Een fijne dag nog!!
    « Last Edit: 20 June 2010, 11:15:53 by Anadocmer » Logged
    st801stef
    ODXFC Community Member

• Awards You visited the 2012p2 ODX LAN Party! Blob 2 Creative Contest! You visited a ODX BBQ! On Your Way You visited the 2012 ODX LAN Party! You are infected by the ODX virus You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest You wrote 10.000 posts! You wrote  5.000 posts! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #1 on: 20 June 2010, 14:05:41 »

niet echt tips waar ik iets mee ga doen, maar verder wel interresant wat leuk kan worden later

Een standaard heet standaard een standaard omdat het de stand van je fiets aard.
    Richvd
    News Poster

• Awards You are in the 18+ category! You created  500 topics Getting Started You are a ontopic master! You wrote  5.000 posts! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #2 on: 20 June 2010, 14:14:24 »

Ik heb van mn zoontje een vaantje gekregen.
    Die hebben ze geverfd en erop staat: Papa is mijn nummer 1
    Gemaakt op de creche!
     thumbsup

Voor mijn vader heb ik een foto van de kids heel lief in voetbaltenues + een tijdschriftenbon.

Nachtbraker van het Jaar 2009
    Nachtbraker 2009-2010
    SandMan NL1
    Special Guest

140K achieved!

• Awards You wrote  5.000 posts! No sleep for a Year Most Valuable Member You visited the 2012p2 ODX LAN Party! ODX 4 Year Creative Contest! High Roller! You visited the 2012 ODX LAN Party! You are infected by the ODX virus You've won a give-away / prize contest You visited a ODX BBQ! You are in the 18+ category! You are a ontopic master! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!! Achievement Designer Contest

• WWW Awards
    « Reply #3 on: 20 June 2010, 14:48:11 »

Heb een proefabonnement gegeven op een fotografie tijdschrift! thumbsup
    « Last Edit: 20 June 2010, 15:12:53 by SandMan NL1 » Logged

108 games 100% | Next Goal 150.000 Gamerscore
    madd4
    Moderator
    CUL: 6

There ain't no devil, only God when he's drunk

• Awards You wrote 10.000 posts! Most Valuable Member You are infected by the ODX virus High Roller! You've won a give-away / prize contest You are in the 18+ category! You are a ontopic master! You wrote  5.000 posts! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #4 on: 20 June 2010, 15:08:16 »

ik ben geen vader ( moet er voorlopig ook nog even niet aan denken ) dus heb niet gehad.

archeon is wel leuk om naar toe te gaan ook als het geen vaderdag is ben er al een paar keer geweest

Mr Rise Black
    ODXFC Community Member
    CUL: 3

fatality...

• Awards You visited a ODX BBQ! You are in the 18+ category! Getting Started You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #5 on: 20 June 2010, 15:59:05 »

heerlijk met mijn dochter naar het museum! rose

Tha Real Cuber
    In need of (B)
    Staff
    CUL: 6

SKYRIM JONGUH

• Awards Hall Of Elites You visited the 2012p2 ODX LAN Party! You visited the 2012 ODX LAN Party! You are infected by the ODX virus Making Progress You visited a ODX BBQ! You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest You know how to help against spam You know how to help with hardware Network Pro Most Valuable Member You wrote  5.000 posts! You wrote 10.000 posts! You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• WWW Awards
    « Reply #6 on: 20 June 2010, 18:57:34 »

nice Rise!

Door het klussen bij schoonzus lief is het hele vaderdag gebeuren aan ons voorbij gegaan.
    Mr Rise Black
    ODXFC Community Member
    CUL: 3

fatality...

• Awards You visited a ODX BBQ! You are in the 18+ category! Getting Started You visited the 2011 ODX LAN Party! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #7 on: 21 June 2010, 14:10:59 »

nice Rise!

Door het klussen bij schoonzus lief is het hele vaderdag gebeuren aan ons voorbij gegaan.

tja, ik zie haar niet vaak, dus ik geniet van elke moment die ik kan hebben! thumbsup

GameDaddy73
    PMGC

• Awards You are in the 18+ category! You've won a give-away / prize contest Getting Started You are a ontopic master! You created 1.000 topics You created  500 topics You wrote  5.000 posts! You were there at the beginning!!

• Awards
    « Reply #8 on: 21 June 2010, 17:39:26 »

Naar welk museum ben je geweest dan?
    Pages: [1]   Go Up
    Print

Jump to:  

Back To Top
    MySQL PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2013, Simple Machines XHTML 1.0 CSS